تبلیغات نوآورانه توزینو سامانه هوشمند تبلیغاتی

خدمات نوین تبلیغاتی ارزان: این نوع از تبلیغات، بسیار جذاب و نوآورانه می باشد که به علت ایده های خلاقانه آن می تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند. تیم تبلیغاتی توزینو توسط پروژه های تبلیغاتی نوآورانه قادر است شما را به هدفتان که همان افزایش مشتری است برساند. پروژه های ما شامل موارد زیر می باشد که به همراه نیروهای کارآزموده ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • شماره تماس جهت سفارش: ۰۹۳۵۴۶۹۶۱۵۱

• پلکسی بورد

در این روش از پخش تراکت،  نیروهای پخش تراکت با حمل پلکسی برد اقدام به پخش تراکت می کنند. 

استند بورد

در این روش از پخش تراکت،  نیروهای پخش تراکت با حمل استند برد اقدام به پخش تراکت می کنند.

تبلیغات روزنامه ای

در این روش از پخش تراکت، نیروهای پروموت با دست داشتن بنر هایی که به شکل روزنامه می باشند اقدام به تبلیغات می کنند.

پخش تراکت با لباس های خاص

در این روش از پخش تراکت،  نیروهای پخش تراکت با پوشیدن لباس های خاص و شیک اقدام به پخش تراکت می کنند. این روش از پخش تراکت هم در نوع خود برای مردم جالب خواهد بود.

پخش تراکت با حمل بادکنک:

در این روش از پخش تراکت،  نیروهای پخش تراکت با حمل بادکنک اقدام به پخش تراکت می کنند. این روش از پخش تراکت هم در نوع خود برای مردم جالب خواهد بود.

تبلیغات با دوچرخه

در این روش از تبلیغات،  نیروهای پروموتر با حمل دوچرخه ای که تبلیغات شما برو روی آن نصب شده است اقدام به تبلیغات در سطح شهر می کنند.

کمپین های خیابانی

در این روش نیروهای پروموت با در دست داشتن نشان های برند شما به صورت گروهی اقدام به تبلیغات می کنند. تنوع استفاده از تجهیزات تبلیغاتی از جمله نکاتی است که به کارایی این نوع از تبلیغات کمک میکند و باعث دیده شده برند شما می شود.

تامین نیروی پروموتر

سمپلینگ و پروموشن

در واقع سمپلینگ و پروموشن را یک نوع سیستم انگیزشی مثبت با تاثیر گذاری طولانی مدت در ذهن ها می دانیم.در واقع سمپلینگ و پروموشن را یک نوع سیستم انگیزشی مثبت با تاثیر گذاری طولانی مدت در ذهن ها می دانیم.

طراحی خاص اوراق

در این روش تراکت ها به شکل خاص طراحی مش شوند تا بیشتر جلب توجه کنند.

Call Now Buttonتماس با ما