پخش تراکت از جمله روش های تبلیغاتی کم هزینه ولی پر بازده است که اکثر کسب و کار ها در ایران و سایر نقاط جهان از آن استفاده میکنند.

شرکت توزینو

چاپ جهت پخش تراکت، شرکت توزینو در پخش تراکت پیشتاز میباشد و تجربه طولانی مدت ما در کار پخش تراکت باعث خواهد شد تا شما به نتیجه ی دلخواهتان که کسب مشتری بیشتر است برسید.

برای آنکه کار پخش تراکت شما بهتر شود نیاز است که نکاتی را راجع به نوع چاپ تراکت بدانید. ای کار باعث میشود در انتاب نو چاپ تراکت با دقت بیشتری عمل کنید که به هدفتان نزدیک تر باشد.

چاپ تراکت A5 ازجمله پر استفاده ترین سایز تراکت جهت پخش تراکت و توزیع اوراق تبلیغاتی میباشد.  این نوع تراکت از جمله سایز ها و اندازه های مناسب  جهت پخش تراکت و توزیع اوراق تبلیغاتی می باشد که اکثر مردم به هنگام پخش تراکت به راحتی ان را از نیروی پخش کننده قبول می کنند.

 دیگر اوراق تبلیغاتی کاغذی مشکلات همچون جاگیر بودن در جیب را درخود میبینند و کمتر دیده شده است که از سوی مردم عادی از دست پخش کننده تراکت گرفته شود و یا همچنین در دست نگه داشته می شوند .

تراکت A5 جهت پخش تراکت در مراکز چاپ برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم و تحریر ۸۰ گرم چاپ میشوند. چاپ تراکت A5 جهت پخش تراکت در چاپ بدون هیچگونه محدودیت میباشد و در تیراژهای مختلف امکان چاپ آنها ممکن می باشد.

قیمت چاپ تراکت جهت پخش تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به خاطر ضخامت کم در جنس کاغذ های آن از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. کیفیت چاپ بر روی تمام اجناس تراکت جهت پخش تراکت بسیار بالا میباشد و محدودیتی از بابت رنگ جهت چاپ انواع تراکت ها جهت پخش تراکت وجود ندارد.

نکته ای که در چاپ تراکت a5 وجو دارد این است که هر اندازه تیراژ چاپ جهت پخش تراکت بیشتر باشد قیمت آن کاهش میابد.

پخش تراکت

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

Call Now Buttonتماس با ما