پخش تراکت تضمینی

پخش تراکت تضمینی با شیوه های نوین در نظارت کار پخش تراکت توسط اپلیکیشن توزینو

پخش تراکت تضمینی، شرکت توزینو شعار خود را پخش تضمینی تراکت های شما قرار داده است و در راستای احقاق این شعار به دور روش سنتی و مدرن کار نظارت را بر روند پخش تراکت انجام میدهد.

نظارت کار پخش تراکت به روش مدرن

در این روش که برای اولین بار در ایران و توسط تیم تبلیغاتی توزینو انجام شده است خود کارفرما میتواند موقعیت پخش کننده های تراکت را در هر لحظه به صورت آنلاین بر روش نقشه تلفن همراه مشاهده کند و به طور مستقیم بر روند کار پخش تراکت قرار بگیرد تا این تضمین به آنها داده شود که پخش کننده های شرکت توزینو در مکانی که آنها خواسته اند حضور دارند و درحال پخش تراکت های آنها میباشند.

این در حالی است که تیم پشتیبانی شرکت توزینو نیز هر لحظه بر موقعیت پخش کننده ها نظارت دارد تا مشکلی در روند کار پیش نیاید.

روش رصد لحظه به لحظه بر کار پخش تراکت برای اولین بار در جهان توسط شرکت توزینو اجرا میشود و همین موضوع باعث شده است که ما افتخار همکاری با شرکت های معتبری را داشته باشیم و با عنایت پروردگار و زحمات شبانه روزی تیم توزینو بیش از ۹۵ درصد شرکت ها و کسب و کار هایی که به کار پخش تراکت نیاز دارند از کار ما رضایت کامل داشته اند.

نظارت کار پخش تراکت به روش سنتی

در این روش تیم ناظر شرکت توزینو پخش کننده ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار میدهند  به نحوی که خود پخش کننده آنها را نمیبیند.

لازم به ذکر است که نیرو های شاغل در شرکت توزینو از نیروهای مومن و درستکار میباشند که امانت در حفظ تراکت را در حین پخش تراکت در دستور کار خود قرار میدهند.  شرکت توزینو هم در استخدام نیرو ها حساسیت بسیاری دارد و نیروهای حاظر از میان بسیاری از متقاضیان پخش تراکت انتخاب شده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

Call Now Buttonتماس با ما