تبلیغات با استفاده پخش تراکت

پخش تراکت یکی از شیوه های متداول برای تبلیغ و معرفی محصولات می باشد. افراد بسیاری از این روش برای توسعه و پیشرفت کار خود استفاده می کنند. مخصوصاً در نمایشگاه های مختلف بیش تر شرکت های تجاری از چاپ و پخش تراکت استفاده می کنند و اتفاقاً نتیجه بسیار مطلوبی نیز به همراه دارد.ما در ادامه این مطلب هدف را بر این امر قرار داده ایم تا شما را با شیوه های مهم تبلیغات با پخش تراکت آشنا کنیم.

چاپ تراکت و تبلیغات مؤثر

همان طور که می دانید یکی از شیوه های بسیار خوب در تبلیغات و بازاریابی، پخش و توزیع تراکت با محتوای بهینه و مناسب می باشد. البته این به تنهایی کافی نیست. شما علاوه بر این که یک محتوای مناسب برای تراکتتان انتخاب می کنید، باید مخاطبان خود را بشناسید. همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی توزینو به عنوان یکی از فعال ترین گروه های تبلیغاتی در ایران با ارئه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود که میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین این خدمات آشنا شوید:

طراحی تراکت 

چاپ تراکت

این موضوع می تواند کمک بسیاری به شما در جهت استفاده مؤثر از تبلیغات تراکتی برای توسعه کسب و کارتان بکند. البته نگران این موارد نباشید ما تمامی مشاوره های لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد و شما می توانید با خیال آسوده اقدامات مربوط به طراحی، چاپ و پخش تراکت را به ما بسپارید.

تبلیغات با پخش تراکت
تبلیغات با پخش تراکت

مزایای سفارش طراحی تراکت

اگر شما هم این سؤال را دارید که خدمات چاپ و پخش تراکت ما چه مزایایی دارد و چه تفاوتی با دیگر شرکت های مشابه می تواند داشته باشد، پس هم چنان با ما همراه باشید.

شما با سفارش طراحی تراکت از طریق وب سایت ما می توانید با وجود گران تر شدن لوازم کار از جمله کاغذ، هنوز هم تراکت مورد نظرتان را با ارزان ترین قیمت چاپ کنید.

از آن گذشته تیم طراحی ما متشکل از بهترین گرافیست ها و طراحان حرفه ای در این زمینه می باشد و سفارش های شما را در کم ترین زمان ممکن طراحی کرده و تحویل خواهند داد. هم چنین شما می توانید از مشاوره های ما در خصوص محتوای مورد نظر یا طرح ها استفاده کنید. ما همواره آماده هستیم تا دانش و تجربه چندین ساله خود را در امر تبلیغات و چاپ و طراحی تراکت و … در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. علاوه بر این ها شما می توانید از پیشنهادات ما در جهت نحوه پخش تراکت و بازاریابی بهتر بهره مند شوید. گروه تبلیغاتی توزینو این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:

پخش تراکت

اجرای سمپلینگ و پروموشن

هدف پخش مویرگی
هدف از پخش مویرگی این است که با استفاده از مکان‌های فروش در دسترس، بیشترِ بازار موجود را تحت پوشش قرار دهیم. در اکثر اوقات، پخش مویرگی زمانی استفاده می‌شود که محصول موارد استفاده‌ی زیادی داشته باشد و برندهای بسیاری نیز همین محصول را عرضه کنند. بنابراین اگر مشتری برند شما را خریداری نکند، برند دیگری را می‌خرد. پس اصلی‌ترین هدف، توزیع گسترده‌ی محصول است و به همین دلیل از روش پخش مویرگی استفاده می‌شود.

فروش کلی با تعداد فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی محصول ارتباط مستقیم دارد ( محصولاتی مانند سیگار، نوشیدنی‌ها، صابون و غیره). پخش مویرگی معمولا در شرکت‌های محصول‌محور یا برای کالاهای اساسی، استفاده‌ی بیشتری دارد.

این روش تمام فروشگاه‌های ممکن را تحت پوشش قرار می‌دهد. بنابراین برای این نوع از محصولات، روش توزیع، مهم‌ترین عامل موفقیت است. هرچه محصول جذاب‌تری برای مشتریان داشته باشیم، در بلندمدت سود بیشتری به‌دست خواهیم آورد.

هر فروشگاهی که محل خرید مشتریان باشد، مکان مناسبی برای توزیع محصول هم هست. برای مثال: حتما لازم نیست که محل توزیع، یک فروشگاه فیزیکی باشد. حتی فروشگاه‌های اینترنتی هم مناسب هستند، چرا که خریدار می‌تواند محصول را آنلاین تهیه کند.

به همین علت، این محصولات در رستوران‌ها، هتل‌های پنج ستاره، دکه‌های روزنامه‌ فروشی، شیرینی فروشی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و غیره هم در دسترس هستند.

چرا باید پخش مویرگی انجام دهیم ؟

به عبارت دیگر، روش کار پخش مویرگی بدین صورت است که محصول را در مکان‌های مختلفی برای توزیع قرار می‌دهد. معمولا محصولاتی که استفاده‌ی هر روزه دارند و باید مرتب تعویض شوند، در فروشگاه‌های مختلفِ هر محله در دسترس هستند.

خیلی به ندرت پیش می‌آید که مشتری مجبور شود تا به دنبال خمیردندان مورد علاقه‌ی خود بگردد، چرا که شرکت‌های بزرگ تولید خمیردندان همه از روش پخش مویرگی استفاده می‌کنند. شرکت‌های دیگری که از پخش مویرگی استفاده می‌کنند شامل تولیدکنندگان صابون، خوشبوکننده، پودر لباسشویی، محصولات بهداشتی بانوان، نوشیدنی‌ها و سیگار هستند.

در درجه‌ی اول، شرکت تولیدکننده‌ی این محصولات بیشترین سود را از پخش مویرگی می‌برد. زیرا می‌تواند اولین برند باشد و محصول خود را پیش از رقبایش در فروشگاه‌ها به فروش برساند. و همین‌طور خریداران ممکن است به آن محصول احساس تعلق پیدا کنند.

برای فروشندگان نیز بهتر است که انواع برند‌ها را داشته باشند. چون می‌توانند به این معروف شوند که همه‌ی برندها را در فروشگاه خود دارند و می‌توانند مشتری بیشتری جذب کنند. در نتیجه مشتریان رضایت بیشتری از آنها خواهند داشت و در میان تولیدکنندگان و مشتریان شهرت بیشتری پیدا می‌کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.

Call Now Buttonتماس با ما